Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení

Níže je zobrazena nabídka práce na pozici Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.

Dobrá práce.cz

Datum: 23.9.2024 Značka: H05643

Požadavky

M/Ž, min. ukončené SŠ s maturitou, základní znalost norem ISO 14001, ISO 45001, BRCGS výhodou; český jazyk plynule, anglický jazyk středně pokročilý; zkušenost z výrobní firmy na administrativní pozici vítána; znalost MS OFFICE;
samostatnost, spolehlivost, odpovědnost

Nabídka

• zajímavé finanční ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• práce v mezinárodní výrobní společnosti
• profesní vzdělávání a rozvojové programy včetně výuky jazyků
• pružná pracovní doba 37,5 hodin týdně
• stravenky a závodní jídelna v areálu závodu
• příspěvek na životní či penzijní připojištění
• příspěvek na Vánoce a dovolenou
• vlastní rekreační zařízení

Popis pracovní náplně

• budete zajišťovat práci administrátora integrovaného systému řízení a budete spolupracovat se svým nadřízeným na správě řízené dokumentace
• koordinujete činnosti při tvorbě, revizi a aktualizaci řízených dokumentů a zajišťujete podporu uživatelům řízené dokumentace
• podílíte se na tvorbě akčních plánů z interních auditů a sledujete plnění termínů realizace nápravných opatření vzešlých z auditů
• zajišťujete správu, distribuci a archivaci norem
• podílíte se na podpoře dalších administrativních činností spojených s ISŘ
• shromažďujete a spravujete podklady pro reporting environmentálních ukazatelů závodu

Pracoviště: Hradec Králové okres, Nový Bydžov okolí

Zpět do nabídky Odpovědět na tuto nabídku


Kontakt

Zadavatel: Personal Consult s.r.o.
Mohlo by se hodit
Doporučujeme