Asistent pro marketingové oddělení - Hradec Králové

Níže je zobrazena nabídka práce na pozici Asistent pro marketingové oddělení - Hradec Králové. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.

Dobrá práce.cz

Datum: 19.8.2019 Značka: Jana Z.

Požadavky

Společnost FPF hledá nové členy týmu jako Asistent/asistentka marketingu pro Hradec Králové.

Společnost FPF působí na finančním trhu již řadu let a její aktivity zahrnují mnoho oblastí, od investic přes podporu startupů po marketing. Nabízíme perspektivní zaměstnání a stabilitu v dynamicky se rozvíjející společnosti.

Pracovní smlouva je přímo pod společností, nejedná se o agenturní zaměstnání!

Co požadujeme?
- Mít základní přehled o marketingu
- Chuť učit se novým věcem a být aktivním členem týmu
- Kreativní a týmový hráč
- Zvládat češtinu na výborné úrovni
- Umět si poradit v krizových situacích
- Práce na PC Office (Word, Excel, Outlook) na pokročilé úrovni
- Zkušenosti s organizací dat
- Schopnost rozeznat důvěryhodné zdroje
- Znalost grafických programů výhodou
- Výborné komunikační dovednosti, pečlivost a spolehlivost
- Samostatnost a časovou flexibilitu
- Analytické myšlení

Nabídka

Nabízíme:
- Práce v mladém dynamickém kolektivu
- Možnost stálého vzdělávání a rozvíjení
- Možnost kariérního růstu podle schopností
- Balíček se zaměstnaneckými benefity- zvýhodněný mobilní tarif pro rodinu, podpora vzdělání, apod.
- Příjemné pracovní prostřední v centru Hradce Králové
- Práce na zajímavých projektech
- Zvýhodněné vstupné do Goodluck gymu
- Možnost multisport karty
- Firemní mobil a notebook
- Odpovídající finanční ohodnocení


Popis pracovní náplně

Náplň práce:
- Zabezpečení externích komunikačních aktivit ve spolupráci s ostatními segmenty
- Komunikace s dodavateli, médii, tiskárny, atp.
- Příprava a zpracování marketingových aktivit dle požadavků vedení
- Příprava, zpracování, úpravy a produkce propagačních materiálů
- Implementace mediálních a komunikačních strategií společnosti
- Příprava podkladů a zpracování externích a interních mediálních výstupů
- Monitoring zpráv společnosti v mediích, sociálních sítích, vedení a archivace příslušné evidence
- Psaní reportů a zápisů z jednání
- Příprava dokumentů, reportů
- Správa zbožových portálů
- Komunikace s klienty
- Výpomoc v administrativní oblasti - administrativní a organizační podpora managementu
- Operativní plnění úkolů dle zadaných pokynů



Pracoviště: Hradec Králové

Zpět do nabídky Odpovědět na tuto nabídku


Kontakt

Zadavatel: Axial Personnel Agency, s.r.o.
Jméno pracovníka: Jana Zimmermannová
Telefon: 234715000
Mohlo by se hodit
Doporučujeme