HR konzultant - Hradec Králové - 30 dní volna,Home Office.

Níže je zobrazena nabídka práce na pozici HR konzultant - Hradec Králové - 30 dní volna,Home Office.. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.

Dobrá práce.cz

Datum: 10.8.2019 Značka: 1402799857

Požadavky

O nás
Do našeho týmu na pobočce v Hradci Králové hledáme novou posilu na pozici konzultanta pro staffing! Pokud máte zkušenosti z oblasti personalistiky, které chcete dále rozvíjet v zázemí předního hráče na trhu v oblasti personálně-poradenských služeb a pracovat v menším týmu pohodových kolegů, máme pro vás skvělý job!

Hledáme komunikativní a pro-klientsky orientovanou osobu se zájmem rozvíjet svou kariéru v oblasti personalistiky a náboru. Pokud jste to vy, dejte nám o sobě vědět!

Co Vás na pozici personálního konzultanta čeká?
- personální práce na svěřených HR projektech pro naše klienty
- každodenní komunikace s kandidáty a klienty
- nábor nových zaměstnanců dle požadavku klientů
- vedení pracovně-právní agendy a HR administrativa
- spolupráce se mzdovou účtárnou v oblasti docházek a přípravy mezd

Co očekáváme my od Vás?
- nadšení a motivaci pro práci s lidmi
- chuť rozvíjet se v oblasti personalistiky a náboru
- samostatný a zodpovědný přístup k práci
- komunikativní a proaktivní osobnost
- pro-klientsky nastaveného člověka
- organizačně zdatného kandidáta, který si umí efektivně plánovat svůj čas
- předchozí zkušenost z oblasti náboru a personalistiky podmínkou
- uživatelská znalost Excelu
- komunikativní znalost angličtiny podmínkou

Co Vám můžeme nabídnout?
- příležitost rozvíjet se v zázemí zkušeného týmu a pod vedením podporující manažerky
- možnost samostatně vést HR projekty a koordinovat spolupráci u našich významných klientů
- stabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní firmy
- spolupráci ve fajn partě, kde se tahá za jeden provaz
- skvělou šéfku a pracovní porady třeba v rámci společné snídaně ;)
- motivující bonusový systém za dobře odvedenou práci
- intenzivní zaškolení a podpora v podobě Buddy programu
- benefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volna, home office, flexibilní pracovní doba
- příspěvek na Multisport kartu, stravenkovou kartu, penzijní či životní připojištění
- firemní akce a eventy

Jdete do toho?
Pokud Vás oslovila práce konzultanta a rádi byste se stali součástí našeho týmu, pošlete nám svůj profesní životopis a my se s Vámi rádi potkáme u kafe v našich kancelářích v Hradci :)

Pracoviště: Hradec Králové

Zpět do nabídky Odpovědět na tuto nabídku


Kontakt

Zadavatel: Randstad s.r.o.
Jméno pracovníka: Kristina Binědová
Telefon: +420 222 210 013
Mohlo by se hodit
Doporučujeme