Pracovník zákaznického servisu s aktivní AJ
Níže je zobrazena nabídka práce na pozici Pracovník zákaznického servisu s aktivní AJ. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.

Datum: 8.4.2021
Požadavky
I z Hradce můžete pracovat pro celou Evropu?Hledáte práci, při které můžete aktivně využívat znalost cizích jazyků?
Chcete pracovat ve firmě s celosvětovým působením?
Jste dostatečně motivovaná osobnost a vysokého pracovního tempa se nezaleknete?
Požadavky:
• min. SŠ vzdělání - obor není rozhodující
• komunikativní znalost anglického jazyka
• znalost práce s Excelem a Outlookem (Power point, Word výhodou)
• komunikativní a otevřený projev
• schopnost navazovat vztahy v rámci týmů
• schopnost adaptovat se a učit se novým věcem, postupům apod.
Nabídka
Ti, kteří uspějí, získají:• příležitost přispívat a podílet se na rozvoji firmy
• podílet se na projektech a jejich implementaci - např. SAP
• povědomí o fungování firmy s mezinárodním přesahem
• výbornou zkušenost týmové spolupráce lokálně i v zahraničí
• poznání kulturních rozdílů
Dále nabízíme:
• zajímavou práci v perspektivní společnosti
• zázemí zahraniční stabilní společnosti
• odpovídající finanční ohodnocení,
• řadu zaměstnaneckých výhod
• práci v mladém kolektivu
• nástup možný ihned
Popis pracovní náplně
Hlavní náplní a cílem Vaší budoucí práce je dodat zákazníkovi zboží v požadovaném termínu. Budete tudíž každodenně komunikovat interně s centrálním oddělením logistiky (nákup materiálu), plánováním výroby (termíny výroby) a jednotlivé dodávky či projekty koordinovat. Důležitá bude i spolupráce s ostatními odděleními v rámci firmy např. finance (faktury, dobropisy) nebo oddělení kvality (reklamace).Výsledkem Vaší práce bude:
• rychle a správně vyřízená objednávka
• podání jasné informace
• přehled a pořádek v administrativě
• příprava reportů v Excelu
Pracoviště: Hradec Králové


Kontakt
Zadavatel: | FreeCon s.r.o. |
---|