Senior/Junior konzultant se zaměřením na oblast účetnictví
Níže je zobrazena nabídka práce na pozici Senior/Junior konzultant se zaměřením na oblast účetnictví. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.

Datum: 3.3.2025
Značka: 2000520161
Požadavky
Pro našeho klienta, SW společnost, která je zaměřená na poskytování IT služeb v oblasti implementace a podpory komplexního ekonomického informačního systému Microsoft Business Central (BC), hledáme nového kolegu na pozici Senior/Junior konzultant se zaměřením na oblast účetnictví.Náplň práce:
* Poskytování odborné podpory pro BC oblast účetnictví
* Sběr požadavků a jejich vyhodnocení, spolupráce na návrhu jejich vyřešení
* Spoluúčast na návrhu řešení projektu implementace systému BC u zákazníků
* Nastavování a customizace systému BC
* Komunikace s týmem programátorů
* Odpovědnost za proces implementace
* Příprava technické dokumentace a manuálů, komunikace se zákazníkem
* Školení uživatelů pro oblast BC účetnictví
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání (akceptujeme i průběh VŠ studia), vhodné i pro absolventy ekonomických oborů
* Pro seniorní pozici – praktické zkušenosti s požadovaným modulem BC nebo NAV
* Pro juniorní pozici – ochotu sebevzdělání pro danou oblast
* Schopnost učit se novým trendům a postupům v BC
* Zkušenosti a reference z relevantních implementačních projektů (akceptujeme konzultace i z pozice klíčový uživatel) - výhodou
* ŘP sk B.
* Ochotu vycestovat občas za zákazníkem v ČR (cca 1x/měsíc) – jednodenní záležitost
* Profesionální jednání a vystupování, zodpovědnost
* Dobré komunikační schopnosti
* Alespoň pasivní znalost anglického jazyka (čtení tech. dokumentace, návodů, písemná komunikace – mail)
Nabízíme:
* Perspektivní práci na HPP (příp. IČO) v české rostoucí společnosti
* Motivující finanční ohodnocení (fix + bonusy z výnosů projektů)
* Uplatnění na lokálních i nadnárodních projektech v kvalitním týmu
* Firemní notebook, mobil, automobil (možnost i pro soukromé účely)
* Doplnění vzdělávání a školení hrazená zaměstnavatelem
* Pomoc a podporu od vedení a kolegů (super kolektiv)
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenkový paušál
* Možnost práce na home office v případě nutné situace
* Flexibilní pracovní dobu
* Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce)
* Příjemné a přátelské pracovní prostředí
* Nástup možný ihned nebo dle dohody
* Kanceláře: Trutnov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Pracoviště: Trutnov


Kontakt
Zadavatel: | PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. |
---|