Senior/Junior konzultant se zaměřením na oblast účetnictví

Níže je zobrazena nabídka práce na pozici Senior/Junior konzultant se zaměřením na oblast účetnictví. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.

Dobrá práce.cz

Datum: 3.3.2025 Značka: 2000520161

Požadavky

Pro našeho klienta, SW společnost, která je zaměřená na poskytování IT služeb v oblasti implementace a podpory komplexního ekonomického informačního systému Microsoft Business Central (BC), hledáme nového kolegu na pozici Senior/Junior konzultant se zaměřením na oblast účetnictví.

Náplň práce:
* Poskytování odborné podpory pro BC oblast účetnictví
* Sběr požadavků a jejich vyhodnocení, spolupráce na návrhu jejich vyřešení
* Spoluúčast na návrhu řešení projektu implementace systému BC u zákazníků
* Nastavování a customizace systému BC
* Komunikace s týmem programátorů
* Odpovědnost za proces implementace
* Příprava technické dokumentace a manuálů, komunikace se zákazníkem
* Školení uživatelů pro oblast BC účetnictví

Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání (akceptujeme i průběh VŠ studia), vhodné i pro absolventy ekonomických oborů
* Pro seniorní pozici – praktické zkušenosti s požadovaným modulem BC nebo NAV
* Pro juniorní pozici – ochotu sebevzdělání pro danou oblast
* Schopnost učit se novým trendům a postupům v BC
* Zkušenosti a reference z relevantních implementačních projektů (akceptujeme konzultace i z pozice klíčový uživatel) - výhodou
* ŘP sk B.
* Ochotu vycestovat občas za zákazníkem v ČR (cca 1x/měsíc) – jednodenní záležitost
* Profesionální jednání a vystupování, zodpovědnost
* Dobré komunikační schopnosti
* Alespoň pasivní znalost anglického jazyka (čtení tech. dokumentace, návodů, písemná komunikace – mail)

Nabízíme:
* Perspektivní práci na HPP (příp. IČO) v české rostoucí společnosti
* Motivující finanční ohodnocení (fix + bonusy z výnosů projektů)
* Uplatnění na lokálních i nadnárodních projektech v kvalitním týmu
* Firemní notebook, mobil, automobil (možnost i pro soukromé účely)
* Doplnění vzdělávání a školení hrazená zaměstnavatelem
* Pomoc a podporu od vedení a kolegů (super kolektiv)
* 5 týdnů dovolené
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Stravenkový paušál
* Možnost práce na home office v případě nutné situace
* Flexibilní pracovní dobu
* Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce)
* Příjemné a přátelské pracovní prostředí
* Nástup možný ihned nebo dle dohody
* Kanceláře: Trutnov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Pracoviště: Trutnov

Zpět do nabídky Odpovědět na tuto nabídku


Kontakt

Zadavatel: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Mohlo by se hodit
Doporučujeme