Vedoucí odboru kontrolingu a plánování Ředitelství -

Níže je zobrazena nabídka práce na pozici Vedoucí odboru kontrolingu a plánování Ředitelství -. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.

Dobrá práce.cz

Datum: 17.1.2025 Značka: VO kontrolingu

Požadavky

• vysokoškolské vzdělání ekonomického směru, kombinace s vš. vzděláním lesnického směru či znalost prostředí lesního hospodářství výhodou,
• praxe v kontrolingu velké společnosti alespoň 5 let, zkušenosti v oblasti strategického a investičního kontrolingu výhodou, manažerská praxe výhodou,
• znalost finančního a manažerského účetnictví,
• znalost bankovnictví, pojišťovnictví a pokročilé úrovně finanční analýzy,
• velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, elektronická pošta, specializované účetní a kontrolingové programy),
• řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič,
• manažerské schopnosti – schopnost řídit a motivovat podřízené, organizační schopnosti, schopnost rozhodování, spolehlivost, komunikativnost, schopnost kritického a analytického myšlení, proaktivní přístup, odolnost vůči stresu, loajálnost,
• občanská a morální bezúhonnost.

Nabídka

• zajímavou, vysoce odbornou samostatnou a odpovědnou práci,
• odpovídající finanční ohodnocení podle zkušeností kandidáta, roční odměny,
• zázemí velké společnosti, systém benefitů (příspěvek na penzijní a životní pojištění, 200 hodin dovolené),
• služební vozidlo i k soukromým účelům.

Popis pracovní náplně

Posláním daného pracovního místa je řízení firemního procesu plánování, rozpočtu a strategických analýz, zajišťujícího činnosti v oblasti strategického a operativního kontrolingu. Ve své práci budete zejména odpovídat za:
• plánovací proces v oblasti hospodaření podniku,
• včasný a přesný reporting podniku a analýzy výsledků hospodaření,
• řízení a kontrolu opatření vykonávaných pro naplnění a realizaci strategie firmy,
• definici odchylek od stanoveného plánu a návrhy na opatření ke zlepšení hospodaření,
• systematické zjišťování budoucích příležitostí a rizik, investiční rozhodování,
• řízení cash flow podniku a s tím souvisejících metodik a nástrojů,
• oblast pojištění – spolupráce s vybranou makléřskou společností při zajištění pojistných aktivit podniku, metodické vedení oblasti,
• spolupráci a komunikaci s věcně příslušnými útvary LČR i externími organizacemi a institucemi.

Pracoviště: Hradec Králové

Zpět do nabídky Odpovědět na tuto nabídku


Kontakt

Zadavatel: Lesy České republiky, s.p.
Mohlo by se hodit
Doporučujeme