Vedoucí strategického nákupu
Níže je zobrazena nabídka práce na pozici Vedoucí strategického nákupu. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.
Datum: 2.10.2024
Požadavky
SŠ, VŠ - výhodou zaměření technickéPraxe v oblasti nákupu ve výrobním prostředí min. 2 roky.
Angličtina na komunikativní úrovni je nutnost, tak jako ochota cestovat, jelikož většina dodavatelů je ze zahraničí (cesty nejsou pravidelné, ale v rámci roku se jich pár naskytne (dodavatelé převážně v Německu, ale i Korea, Indie či Vietnam)
Práce s PC: MS Office uživatelsky – Word, Excel, Power Point, Outlook, znalost systému Navision výhodou, Internet
ŘP sk. B
znalost normy a požadavků ISO 9001:2000
Manažerské schopnosti, organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost, chuť a aktivní snaha se neustále vzdělávat
Aktivní přístup člověka žijícího v prostředí nákupu.
Nabídka
Nástup možný ihned nebo dle dohodyPP na dobu neurčitou
Mzda: 55-60 000 Kč hrubého
Místo bez podřízených, běžné nákup provádí pracovnice zakázkového centra (materiáloví disponenti), nicméně je zde možnost růstu na pozici ředitele nákup, což je správa oddělení zakázkového a logistiky, každé z oddělení má své vedoucí, jde tedy spíše o dohled.
Služební mobil a notebook, sl. vůz pro sl.účely k dispozici, sl. vůz i pro souk. účely až na pozici ředitele
Popis pracovní náplně
Důvěrně zná všechny procesy strategického nákupu, organizuje je a koordinuje.Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.
Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.
Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.
Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.
Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.
Účastní se meetingů a jednání.
Podílí se na projektech a projektovém řízení
Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů
Důvěrně zná všechny procesy strategického nákupu, organizuje je a koordinuje.
Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.
Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.
Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.
Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.
Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.
Účastní se meetingů a jednání.
Podílí se na projektech a projektovém řízení
Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů
Pracoviště: Jičín
Kontakt
Zadavatel: | FreeCon s.r.o. |
---|