Vedoucí strategického nákupu

Níže je zobrazena nabídka práce na pozici Vedoucí strategického nákupu. Tato nabídka je mutací nabídky na serveru Dobrá práce.cz.
Při odpovědi na tuto nabídku budete přesměrování na odpovědní formulář na serveru dobraprace.cz.

Dobrá práce.cz

Datum: 2.10.2024

Požadavky

SŠ, VŠ - výhodou zaměření technické

Praxe v oblasti nákupu ve výrobním prostředí min. 2 roky.

Angličtina na komunikativní úrovni je nutnost, tak jako ochota cestovat, jelikož většina dodavatelů je ze zahraničí (cesty nejsou pravidelné, ale v rámci roku se jich pár naskytne (dodavatelé převážně v Německu, ale i Korea, Indie či Vietnam)

Práce s PC: MS Office uživatelsky – Word, Excel, Power Point, Outlook, znalost systému Navision výhodou, Internet

ŘP sk. B

znalost normy a požadavků ISO 9001:2000

Manažerské schopnosti, organizační a komunikační schopnosti, časová flexibilita, pečlivost, spolehlivost, chuť a aktivní snaha se neustále vzdělávat

Aktivní přístup člověka žijícího v prostředí nákupu.




Nabídka

Nástup možný ihned nebo dle dohody

PP na dobu neurčitou

Mzda: 55-60 000 Kč hrubého

Místo bez podřízených, běžné nákup provádí pracovnice zakázkového centra (materiáloví disponenti), nicméně je zde možnost růstu na pozici ředitele nákup, což je správa oddělení zakázkového a logistiky, každé z oddělení má své vedoucí, jde tedy spíše o dohled.

Služební mobil a notebook, sl. vůz pro sl.účely k dispozici, sl. vůz i pro souk. účely až na pozici ředitele

Popis pracovní náplně

Důvěrně zná všechny procesy strategického nákupu, organizuje je a koordinuje.

Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.

Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.

Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.

Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.

Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.

Účastní se meetingů a jednání.

Podílí se na projektech a projektovém řízení

Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů

Důvěrně zná všechny procesy strategického nákupu, organizuje je a koordinuje.

Pořizuje suroviny, materiály, polotovary – vypracovává poptávky, jedná s dodavateli, vyhodnocuje nabídky – zodpovídá za schvalování, hodnocení a vyřazování dodavatelů.

Objednává dle potřeby prvotní vzorky, vzorky a zodpovídá za konečné schválení výrobku / dodavatele. Sjednává ceny, připravuje a popř. uzavírá rámcové smlouvy, množstevní smlouvy, udržuje a spravuje cenové, obchodní údaje a podmínky s dodavateli, objasňuje případné odlišnosti od cen, platebních či dodacích podmínek, udržuje a zakládá data dodavatelů v informačním systému Navision, spravuje rozšířené texty.

Provádí dodavatelské audity spolu s oddělením kvality, návštěvy dodavatelů, obstarává hlášení dodavatelů týkajících se kvality, použitých materiálů, systému řízení jakosti, spolupráce při řešení vyřizování reklamací s dodavateli.

Správa přehledů nástrojů u dodavatelů.

Připravuje podklady a sestavy dle požadavků představenstva.

Účastní se meetingů a jednání.

Podílí se na projektech a projektovém řízení

Aktivně rozšiřuje portfolio dodavatelů, především zaměření na asijské dodavatele, doplnění alternativních dodavatelů

Pracoviště: Jičín

Zpět do nabídky Odpovědět na tuto nabídku


Kontakt

Zadavatel: FreeCon s.r.o.
Mohlo by se hodit
Doporučujeme